Jak nakupovat

Nalezení zboží v obchodě

Pomocí odkazů na kategorie a podkategorie se zbožím v levé části obrazovky se dostanete do kategorie s položkami, které hledáte. Po nalezení požadované kategorie můžete kliknutím na příslušnou položku zboží zobrazit její detailní popis. Pokud se seznam zboží nevleze na jednu stránku, zobrazí se seznam stánek v dolní části obrazovky. Kliknutím na příslušnou stránku, ji zobrazíte. Pokud je stránek více, můžete v jejich seznamu listovat zobrazenými šipkami.

Pokud nemůžete najít položku zboží kterou chcete zakoupit, použijte vyhledávání. Je to pole v pravé horní části obrazovky, kde můžete zadat požadovaný text a potvrdit příslušným tlačítkem.

Kliknutím na název nebo obrázek pokožky zobrazíte stránku příslušné položky s detailními informacemi (stránka je také nazývána detail). Zde můžete pomocí kliknutí na tlačítko "přidat do košíku" zboží vložit do košíku.

Umístění zboží do košíku

Kliknutím na tlačítko pro umístění zboží do košíku se vloží 1 kus příslušného zboží do košíku. Pokud je minimální počet zboží k objednání více než jeden kus, vloží se do košíku po stisknutí tohoto tlačítka minimální množství zboží pro objednání.

V detailu položky zboží můžete do pole pro objednávání zadat jiné číslo jež je vepsané. Po zadání množství do tohoto pole a stisknutí tlačítka pro přidání zboží do košíku se vloží právě tolik kusů, kolik je vepsáno v uvedeném poli. Množství můžete stejným způsobem měnit i v obsahu košíku, nebo objednávky.

Registrace do systému obchodu

Pokud nejste registrovaným zákazníkem systému obchodu, je před uskutečněním nákupu možné se registrovat, není to však pro nákup na Skladem.com nutností. Tato registrace se provádí zcela automaticky, jednoduše, rychle a samozřejmě bezplatně.

Takto učiněná registrace je rychlá a jednoduchá.

Přihlášení do systému obchodu

Pokud máte již vytvořený účet v našem obchodě, doporučujeme Vám se přihlásít. Budete vidět Vaše ceny a Vaše případné slevy, zboží uložené do košíku v něm zůstává i při Vaší opětovné návštěvě, dokud je nevymažete. Můžete si tak nachystat věci k případné objednávce a ve chvíli, kdy je budete chtít objednat se jednoduše z jakéhokoliv počítače do obchodu přihlásíte a zboží objednáte. Pokud zapomenete svoje heslo, stačí zadat Váš e-mail uvedený při registraci a heslo se Vám automaticky zašle.

Být registrovaným zákazníkem má spoustu výhod!

  1. Jste informováni o Vaší objednávce
  2. Dostáváte informace o výhodných nabídkách a akcích které připravujeme

... a mnoho dalších odměn stále připravujeme!

Učinění objednávky

Objednávku lze učinit po přidání zboží do nákupního košíku stisknutím tlačítka objednat. V okně objednávky pak zvolíte způsob dopravy a platby. Jakmile budete s výběrem spokojeni, objednávku potvrdíte stisknutím příslušného tlačítka pro potvrzení objednávky.

Potvrzení objednávky

Ihned po zaslání Vaší objednávky do systému ji obdrží operátor zákaznické podpory, který Vaši objednávku neprodleně začne vyřizovat. Do objednávky je nutné zadat Váš e-mail a telefonní číslo. Bez těchto údajů nelze objednávku v obchodě učinit. Provozovatel má právo odmítnout objednávku, pokud si není jistý jejím úspěšným průběhem. Objednávkou učiněnou v internetovém obchodě bezvýhradně souhlasíte s obchodními podmínkami prodejce, u kterého zboží nakupujete.

Expedice zboží

Expedice zboží je zpravidla prováděna ve stejný nebo nasledující den po objednání, v závislost na čase uskutečnění objednávky a vytíženosti spedičních služeb, tak abychom Vám byly schopni zajistit expedici do 48 hodin od objednání. Pokud na zboží spěcháte, je možné domluvit rychlejší vykrytí objednávky.

Platba za zboží při převzetí

Zboží můžete platit formou dobírky, to znamená že zaplatíte za zboží v momentě převzetí zásilky od dopravce. Na balík vždy uvádíme Vaše zadané telefonní číslo. Přepravce Vám zpravidla dopředu zavolá a sdělí výši dobírky, kterou je nutno zaplatit, aby Vám mohl zboží předat, toto však není pravidlem. Obvykle se balík doručuje ve všední dny od 8:00 do 16:00.

Výše částky hrazené na dobírku vždy odráží cenu Vámi učiněné objednávky. Tato cena se může lišit, ale vždy v rámci zaokrouhlení částek na faktuře, řádově v korunách. Z důvodu zaokrouhlení cen v obchodě (nahoru k celému číslu) a zaokrouhlení cen na faktuře (dolů k celému číslu) je částka odlišná v řádu korun. Pokud se částka výrazně odlišuje od částky na objednávce, nejste povinni zásilku převzít.

Jak reklamovat

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě AAO, doporučujeme vyplnit reklamační protokol a zašlete ho na info@aao.cz.

Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.

Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude domluven způsob vyzvednutí či odeslání reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

V případě oprávněné reklamace (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.) má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu). 

Poškození zboží při přepravě

Poškození zboží přepravou není standartní reklamací vady výrobku z výroby. Reklamaci v takovém případě ohlaste nám (info@aao.cz nebo tel: 222 517 640), ale na základě dalších instrukcí je nutné nejpozději do 3 dnů ohlásit poškození i přepravci a sepsat protokol o škodě. Naše firma se nezříká Vašeho práva na výměnu zboží za nové, případně vrátíme finance v plné výši. Potřebujeme však i Vaše vyjádření při tomto jednání.

Reklamace je vždy pro obě strany nepříjemnou situací. Vždy se však budeme snažit aby náš zákazník byl spokejný dopadlo vše co nejdříve ve Váš prospěch.

               FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMOLUVY:

Ke stažení

               FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE:

Ke stažení